Mukaan toimintaan?

Vasop järjestää vuosittain erilaisia seminaareja, koulutuksia, juhlia, leirejä sekä muita tapahtumia eri puolilla Suomea sekä tuemme paikallisia vasemmistolaista opiskelijatoimintaa järjestäviä yhdistyksiä ja toimintaryhmiä.

Toiminnastamme vastaa hallitus yhdessä pääsihteerin kanssa. Lisäksi yhdistyksessä toimii työryhmiä, kuten koulutuspoliittinen jaosto.

Vasemmisto-opiskelijoiden jäsenjärjestöjä ovat helsinkiläinen Sitoutumaton Vasemmisto, Turun yliopiston vihreä vasemmisto, Rauman Viva, Jyväskylän Vasemmisto-opiskelijat sekä Itä-Suomen Vihreä Vasemmisto. Tämän lisäksi punavihreää opiskelijatoimintaa löytyy niin Tampereen, Oulun kuin Lapin yliopistojen ylioppilaskunnista sekä HUMAKOn opiskelijakunnasta.

Jos olet kiinnostunut toiminnastamme, suosittelemme lämpimästi liittymään jäseneksemme sivun ylälaidasta. Liittyessäsi jäseneksi pääset Vasopin sähköpostilistalle sekä halutessasi myös Facebook- ja Telegram-ryhmiin. Voit myös ilmoittautua seuraavaan tapahtumaamme tai olla suoraan yhteydessä yhdistyksen puheenjohtajaan tai pääsihteeriin.

Ajankohtaisen tiedon toiminnastamme saat seuraamalla sosiaalisen median kanaviamme.

Vasemmisto-opiskelijoiden jäsenjärjestöt:

JYVIVA – Jyväskylän vihreä vasemmisto & Jyväskylän Vasemmisto-opiskelijat