Projektirahoitus

AVUSTUSOHJEET

Vasemmisto-opiskelijat ry myöntää vasemmistolaisen opiskelijatoiminnan edistämiseen toiminta-avustuksia talousarvionsa puitteissa. Nämä voivat olla muun muassa projekteja, tapahtumia tai koulutuksia. Avustuksia voi hakea myös vasemmistolaisen opiskelijatoiminnan käynnistämiseen. Avustusta anotaan Vasemmisto-opiskelijoiden hallitukselta sähköisellä hakemuksella sekä tarvittavilla liitteillä.

Avustuksen määrään vaikuttaa avustuksen käyttötarkoitus ja omavastuuosuus. Avustuksia ei myönnetä alkoholi- tai tupakkatuotteisiin, projektin osallistujien päivärahoihin, yksityishenkilöiden omiin koti- tai ulkomaan matkoihin ja yksityishenkilöiden omiin projekteihin.

Avustuksen käytöstä on tehtävä raportti ja toimitettava se pääsihteerille, kun avustus on käytetty. Raportin tulee sisältää seuraavat tiedot:

• Arvio siitä, miten avustus edisti vasemmistolaista opiskelijatoimintaa.
  • Jos avustus käytetään tapahtuman tai koulutuksen järjestämiseen, raportoidaan osallistuneiden määrä ja arvioidaan tilaisuuden onnistuminen.
  • Toteutuneet kulut.

Raportin tekemättä jättäminen johtaa myönnetyn avustuksen takaisinperintään eikä avustusta myönnetä samalle taholle toista kertaa.

Voit täyttää projektihakemuksen tällä lomakkeella. Lisätietoja rahoituksen hakemisesta voit kysyä pääsihteeriltä.