EDUSTAJISTOVAALIT 2017

Kumpi täällä määrää - oma pää vai

Äänestä paikallista vasemmisto-opiskelijaa!

”Solidaarisuus on opiskelijaliikkeen kantava voima. Meille se tarkoittaa rajat ylittävää kamppailua ja yhteistyötä. Kapean opiskelijan edun ajamisen sijaan meidän on otettava kantaa koko yhteiskuntaa koskeviin kysymyksiin. Epävarmuuden ja epätasa-arvon lisääntyessä yhä useammat ihmiset ja ihmisryhmät jakavat opiskelijoiden paineen toimeentulon riittämättömyydestä, työelämän epävarmuudesta ja jatkuvasta kiireestä. Opiskelijat eivät myöskään ole vain opiskelijoita vaan myös vanhempia, pätkätyöläisiä ja siirtolaisia.”

Paikallinen toiminta

Vasemmisto-opiskelijat kautta maan kamppailevat parempien korkeakoulujen sekä ylioppilas- ja opiskelijakuntien puolesta. Meille tärkeitä kysymyksiä ovat etenkin opiskelijoiden toimeentulon turvaaminen ja maksuton koulutus – paikallisia kysymyksiä unohtamatta. Tarkista korkeakoulusi meininki ja äänestä vasemmistolaista! Vai eikö paikkakunnallasi ole vasemmistolaista opiskelijajärjestöä tai vaalilistaa? Vasop tarjoaa tukea, neuvoja ja koulutuksia myös paikallistoiminnan käynnistämiseen! Mikäli olet kiinnostunut asettumaan ehdokkaaksi edustajistovaaleissa tai perustamaan omaa vaalilistaa, voit jättää yhteystietosi meille tällä lomakkeella. Olemme pian yhteydessä sinuun!

Yhdessä voimme vaikuttaa!